Anti-Aliasing ဆိုတဲ့အသံုးအႏႈန္းကို Graphic Card ေတြေရာင္းတဲ့၊ ၀ယ္တဲ့ေနရာမွာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားၾကားဖူးၾကပါလိမ့္မယ္။ Graphic Card တင္မကပါဘူး။ Computer Game ေတြအေၾကာင္းေျပာရင္လည္း ဒီစကားလံုးကပါတတ္တယ္။ ေအာင္မေလး...ဟို Graphic Card ကေတာ့ Anti-Aliasing Level ဒီေလာက္႐ွိတာ၊ ဒီ Anti-Aliasing ကေတာ့ ပိုျမင့္တယ္ စသျဖင့္ေပါ့။ ဒါျဖင့္ရင္ အဲဒီ Anti-Aliasing ဆိုတာက ဘာကိုဆိုလိုသလဲဆိုတာေရာ သင္တို႔တကယ္သိၾကရဲ႕လား။ မသိလည္း စိတ္ဓာတ္က်မသြားပါနဲ႔။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆိုေတာ့ ဒီေဆာင္းပါးက Anti-Aliasing အေၾကာင္းကို ႐ွင္းျပေပးသြားမွာမို႔လို႔ပါပဲ။
ေကာင္းပါၿပီ။ Anti-Aliasing ဆိုတာကေတာ့ မ်က္ႏွာျပင္ညီညာျခင္းမ႐ွိ၊ ေထာင့္ခ်ိဳးေတြညီညာျခင္းမ႐ွိတဲ့ ပံုထြက္ေတြကို အားလံုးေခ်ာေမြ႔လံုး၀န္းေနသေယာင္ျမင္ရေအာင္ သင္တို႔၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ မ်က္စိအျမင္ကို လွည့္စားေပးႏိုင္တဲ့ နည္းပညာတစ္ခုပါပဲ။ ကဲ...အံ့ၾသစရာ မေကာင္းဘူးလား။ ဘယ္ေလာက္အသံုး၀င္တဲ့ နည္းပညာ (Method) ေလးလဲဆိုတာ။ ဒီ Anti-Aliasing ကိုေတာ့ မ်ားေသာအားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့တဲ့အတိုင္း Game ေတြ၊ Graphics Card ေတြမွာအသံုးမ်ားပါတယ္။ Game ေတြမွာဆိုရင္ အထူးသျဖင့္ 3-D Image ေတြကို Screen ေပၚမွာ ပံုေဖာ္တဲ့အခါ Image ေတြကို Smooth Edges (ေခ်ာေခ်ာေမြ႔ေမြ႔႐ွိတဲ့အစြန္းထြက္) ေတြျဖစ္ေအာင္လုပ္ေပးဖို႔ရာမွာ သံုးတာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ တစ္ခုမွတ္ထားရမွာက ဒီ Method က Rough Edges ေတြကို Smooth ျဖစ္ေအာင္ တကယ္လုပ္ပစ္လိုက္တာ မဟုတ္ဘူးေနာ္။ အျမင္ကိုသာ လွည့္စားလိုက္တာပါ။ ေသခ်ာ႐ွင္းသြားေအာင္ ေအာက္ဘက္က နမူနာေလးကို ၾကည့္လိုက္ၾကရေအာင္။ ဟုတ္ၿပီလား။
ပံု-၁.၁ ပံု-၁
ပံုမွာဆိုရင္ ဘယ္ဘက္က Letter ေလးက Anti-Aliasing ထည့္မထားတဲ့ပံုေလးပါ။ ညာဘက္က ေကာင္က်ေတာ့ Anti-Aliasing ပါတဲ့ေကာင္ေပါ့။ ဒီပံုၾကည့္ၿပီးေတာ့ ဟြန္း...ဘာမွလဲမကြာဘူးလို႔ေျပာမလို႔လား။ ေနပါဦးေလ...သူက အက်ယ္ခ်ဲ႕ထားလို႔ပါ။ ေအာက္မွာ Standard Size ကိုျပထားပါတယ္။
ပံု-၂.၁ ပံု-၂
ကိုင္း...အခုဘယ္လိုလဲ။ ေတြ႔ၿပီမဟုတ္လား။ Anti-Aliasing တင္ထားတဲ့ပံုကေခ်ာေမြ႔ၿပီး တကယ့္စာလံုးအစစ္ေလးအတိုင္းပဲ။ Anti-Aliasing မထည့္ထားတဲ့ပံုက်ေတာ့ ပံုအစြန္းေလးေတြ မညီမညာနဲ႔ ႐ုပ္ဆိုးတယ္ေလ။ အခုေလာက္ဆိုရင္ Anit-Aliasing ရဲ႕မ်က္စိပေဒသာေပးႏိုင္တဲ့အစြမ္းကို ေတြ႔ရၿပီေပါ့။ ဒါေပမယ့္ အရာအားလံုးမွာ အေကာင္းနဲ႔အဆိုးဒြန္တြဲေနသလိုပဲ။ Anti-Aliasing မွာလည္း မေကာင္းတဲ့အခ်က္ကေလးေတြေတာ့ ႐ွိတာေပါ့ေနာ္။
Anti-Aliasing က သင္တို႔မ်က္စိကို လွည့္စားဖုိ႔အတြက္ ဘယ္ Pixel ကို ဘယ္နားမွာ Shade ဘယ္ေလာက္ထပ္ထည့္ရင္ Smooth ျဖစ္မယ္ဆိုတာကို ေသခ်ာတြက္ခ်က္ရပါတယ္။ ဒီလိုတြက္ခ်က္တဲ့တာ၀န္ကိုေတာ့ Anti-Aliasing Function ထည့္ထားတဲ့ Graphic Card က လုပ္ရပါတယ္။ အဲဒီမွာတင္ Graphic Card က ဗ်ာမ်ားေတာ့တာပဲ။ သူ႔အလုပ္လည္း သူလုပ္ရ၊ Anti-Aliasing အတြက္ တြက္ဖုိ႔ခ်က္ဖုိ႔ Processing Power ကိုလည္း ေပးရဆိုေတာ့ စဥ္းစားၾကည့္ေပါ့။ ဒါေၾကာင့္ Graphic Card ကေန ပို႔ေပးႏိုင္တဲ့ Pixel Per Second အေရအတြက္က က်သြားတယ္ေလ။ Frame Rate ဆိုတာကလည္း Pixel Per Second ေပၚမွာ အေျခတည္တဲ့အခါက်ေတာ့ Frame Rate ကို ေႏွးသြားေစေတာ့တာေပါ့။ ဒါကေတာ့ Anti-Aliasing ရဲ႕အားနည္းခ်က္ေပါ့ေလ။
Anti-Aliasing မွာေနာက္တစ္မ်ိဳး႐ွိေသးတယ္။ FSAA ဆိုတာ သူ႔အ႐ွည္ကေတာ့ Full Scene Anti-Aliasing တဲ့။ ဒါကလည္း Anti-Aliasing လိုပဲ Gaming အပိုင္းမွာပဲ အသံုးမ်ားတယ္။ FSAA ရဲ႕ Function က Anti-Aliasing ရဲ႕ Function နဲ႔တူတူပဲ။ တစ္ခုပဲကြာတယ္။ သူက်ေတာ့ Image တစ္ခုခ်င္းစီအလိုက္ လိုက္ညွိေပးတာ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ Screen ႀကီးတစ္ခုလံုးကို လိုက္ညွိေပးတယ္။ FSAA ပါတဲ့ Graphic Card နဲ႔ Game ေဆာ့တဲ့အခါက်ရင္ သူက Screen ႀကီးတစ္ခုလံုးေပၚမွာ Anti-Aliasing Algorithm အေပၚေအာက္ Run ေပးၿပီး Rough Edges ေတြကို ေလ်ာ့ခ်ပစ္လိုက္တယ္ေလ။ ဒါေၾကာင့္မို႔လို႔ Game Crazy ေတြအတြက္ Performance ေကာင္းေကာင္းေပးႏိုင္တဲ့အျပင္ Market မွာလည္း ပိုၿပီး Powerful ျဖစ္တဲ့ Graphic Card ေတြထြက္လာတာေပါ့ဗ်ာ။ အခုဆိုရင္ သင္တို႔အခ်င္းခ်င္းျပန္ၾကြားစရာ စကားလံုးတစ္လံုးရၿပီေနာ္။ Anti-Aliasing တဲ့။
Tuesday, April 26, 2016
Anti-Aliasing (graphic card)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
WINDOWS PASSWORD ကို ေဆာ့၀ဲလ္ မသံုးဘဲ ေက်ာ္နည္း
windows 7 မွာ password ေမ့သြားရင္ ေက်ာ္ခြနည္းေလးပါ။ windows 7 အေခြေတာ့ လုိအပ္ပါတယ္။ windows 7 အေခြကို Drive ထဲကို ထည့္လို...
-
၁.ႏွစ္သစ္မဂၤလာ ~ (ရင္ဂုိ) ၂.ဖုိးညဳိျမ ~ (စည္သူလြင္) ၃.ခ်မ္းပါတယ္ ~ (ဂေရဟမ္) ၄.သၾက္န္မုိးေရ တန္ခုူးေလ ~ (ရင္ဂုိ) ၅.ရွာပုံေတာ္မင္းသားၾက...
-
ဆားပုလင္းႏွင္းေမာင္ႏွင့္ ပေရာ္ဖက္ဆာ ေဒါက္တာဆိတ္ဖြား (မင္းသိခၤ) Inspector Hnin Maung and Professor Dr. Sate Phwar Author : Min Thane Kha ...
-
Mac OS X နဲ႔ ပါတ္သက္ျပီး ေမးထားတာေတြမ်ားေနလို႔ ကို သီဟဦး ေရးထားတဲ႔ ပို႔စ္ေလးကိုပဲ ဗဟုသုတအျဖစ္ ျပန္လည္ မွ်ေဝေပးလိုက္ပါတယ္.. Mac ကြန္ပ်ဴ...
No comments:
Post a Comment